niedziela, 26 lutego 2012

Królik symulant

Przepraszam, że tak długo nie pisałem,ale nie miałem czasu.Dużo się nie zmieniło od poprzedniego wpisu oprócz
jednej rzeczy a mianowicie królika a teraz powiem o co tak bardziej z tym chodzi.Królik nie chciał jeść, zacząłem się martwić co mu takiego może być czytałem trochę o chorobach i prawie nic mi nie pasowała oprócz jednej choroby, a mianowicie salmonelloza ale o tej chorobie napiszę pod koniec postu, więc wziąłem królika do domu na obserwacje i jak wcześniej wspomniałem nie chciał jeść, ale parę godzin później zaczął jeść biegać itp a w klatce to tylko siedział smutny parę dni posiedział w mieszkaniu aż w końcu wyprosiłem go z domu i wsadziłem do jego mieszkanka i teraz je aż się uszy trzęsą i wspomnę tyle że nawet nie miał biegunki.
Dlatego uznałem że symuluję chorobę, wiedziałem że króliki to sprytne zwierzęta ale że aż tak to nie.
A to jest opis tej choroby: Salmonelloza zwana również paratyfusem powodowana jest przez bakterie z grupy Salmonella, niebezpieczne dla większości ssaków, w tym i ludzi. Przyczyną choroby może być zjedzenie zakażonej paszy (np. odchodami ptaków, które są naturalnymi nosicielami salmonellozy). Jady wydzielane przez bakterie powodują stany zapalne jelit.A objawami są np: brak apetytu
A o to królik.

.
PS.Na piście  w komentarzach czy coś mu mogło być i co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz